piątek, 2 maja 2014

Co u Kubusia

Postanowiłam napisac kilka słów na blogu Kubusia.
Byliśmy ostatnio w Krakowie na konsultacji u rehabilitanta poleconego mi przez jedną mamę dziecka niepełnosprawnego.
Usłyszałam dużo dobrego na temat swojego synka. Przede wszystkim to że moje dziecko będzie chodzić.
Dostałam do domu kilka ćwiczeń, które mam robić z Kubusiem w domu i staram się je wykonywać.
Na razie robię dwa.
Trochę się Kuba buntuje no ale musi je robic. Mają mu one pomóc w chodzeniu.
A Kubuś w domu próbuje się puszczać i robić kilka kroczków samodzielnie.
Bardzo mnie to cieszy.
Także ciągle walczę o samodzielność Kubusia.
6 maja mój synek kończy 3 latka.
Jak to szybko zleciało.
Mamy w maju trochę wizyt lekarskich.
14 maja neurochirurg, 20 maja lekarz rehabilitacji w ośrodku gdzie Kuba pójdzie do przedszkola. 29 usg jamy brzusznej.
A 6 czerwca jedziemy na turnus rehabilitacyjny do Jaworza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz